1 Temmuz 2009 Çarşamba

TRANSFORMERS : Revenge Of The Fallen

Voltran Transformers Çizgi filmleriyle büyümüş bir nesilden geliyorum.
Eskiden o kadar çok kanal yoktu tek kanal da tek çizgi film.Pazar günü İşitme engelliler haber bülteninden sonra Voltran öğlene doğruda çoğunlukla Kowboy filmlerinin yayınlandığı pazar sineması.Herşey siyah beyaz ..

Sinemadan şimdi geldim.Yemedim içmedim oturdum klavye başına.
Transformers Mı ? Çocuk ruhunuzla izlerseniz beğenme ve eğlenme olasılığınız yüksek ama bu filmden çok büyük şeyler bekleyenler hayal kırıklığına uğrayacaktır.

Senaryo vasat.Işınlama,MatriX bile var filmde .
Film Mısır ve Ürdün'de bilindik tarihi mekanlar üzerinde çekilmiş.
Yine mi yine..Yine piramitler yine Ürdün'deki Petra Antik kenti..İndiana Jones'a evsahipliği yapan tarihi mekanlar bu filmde de kullanılmış..

Efektler süperdi efektler süperdi.Ulen Efekleri göremiyon ki güzel olsa ne yazar.O kadar çok patlama sahnesi var ki kim kimle savaşıyor hangi robot Autobots hangisi Decepticon'lar dan anlamak mümkün değil.Sahneler o kadar hızlı gösterilmiş ki Robotların hareketleri tam olarak görülmüyor.Yapımcılar burada fazlaca uğraşmamışlar.Bu sahneleri izlerken de sıkılıyorsunuz..Seslerse olağanüstüydü,son ses izledim filmi öyleki bazı patlama sahnelerinde koltuklar sallanıyordu..İlk önce anlamadım Ulen dedim kim sallıyor bu koltukları sonra döndüm arkama baktım arkamda kimse yok.Heralde cıvataları gevşemiş koltukların.

İlk Transformers'ta zenci Hacker'ı hatırlayanlar ve bu filmden de böyle komik karakter beklentisi içinde olanların umudu boşa çıkmayacak.Filmin en güzel yanı ucuz,bilindik ama her zaman insanı güldürebilen esprileri.Bazı yerlerde çok güldüm.(her şeye gülen biriyim normalde o yüzden dikkat ota b..ka herşeye)

Ya filmdeki Amerikan ordusunun Nest özel birliğine mensup askerleri üfff hepsi cesur,karakterli ve ölmeyen cinsten..Örneğin Ürdün Ordusuna mensup iki helikopter filme dahil olduğu ilk sahnede düştü kurtaranlar da Amerikalılar..Mısır'da filmde develerin dolaştığı insanlarının medeni yaşamdan uzak bir yer olarak gösterilmiş.(tersini beklemek de Avanaklık Olurdu)

Sonsöz;Optimist Prime'ı özleyenler,Transformers'la benim gibi duygusal bağı olanlar için yapılmış bir film.Bu yüzden Dikkat..

Hiç yorum yok: