26 Temmuz 2009 Pazar

Askerlik arkadaşım Nihat

Az önce telefonda kuzen'le konuştum.
Askerliği yemiş bitirmiş.21 günde kapmış teskereyi.Dedim hayırlı olsun teskeren.
Ardından da hemen merakla sordum Nihat'ı gördün mü ?
Nihat mı bizim bölükteydi,yan koğuşta kalıyordu diye yanıtladı.
E dedim foto moto çektirmedin mi? Yok ya ne çektirecem dedi,adam kendini dünya yıldızı sanıyor.Milleti toplamış etrafına fotoğraf çektirenler,imza alanlar.Adam iyicene havalara girdi.(kuzende Beşiktaşlıdır)

Dedim adam zaten dünya yıldızı değil mi? Dedi dünya yıldızı evet.Yanına verdiler bir posta ,eğitime ve sabah koşularına bile katılmadı.Kendi başına antreman yaptı 21 gün boyunca.Nihat 3 gün geç teslim olunca 3 günde geç terhis olmuş normal olarak.

Benim de Erzincan'da (sene 99) askerlik yaptığım dönemde eski Fenerli Tunçay bizim bölükteydi.Kendisi Elazığ sporun topçusu olduğundan askerliği Elazığ'a yakın bir şehir olan Erzincan'da fotoğraf çektirerek tamamladı.Bizim bölükte olmasına karşın 1-2 defa gördüm adamı sonra nereye kayboldu bilmiyorum.Kesin Topçu Tugayının futbol takımına alınmıştı da üzerinden uzun süre geçtiği için hatırlamıyorum.Tunçay'la fenerli olmasına rağmen fotoğraf çektirmiştim.Ama fotoğrafta bulunan diğer asker arkadaşım bana fotonun bir kopyasını vermemişti.Bak şimdi hatırladım olayı.Cüneyt fotoyu unuttum sanma..

Hiç yorum yok: