10 Temmuz 2009 Cuma

İSTİYORUM

Türkiye'de Profesyonel oyuncuların mücadele ettiği Milli bir Amerikan Futbol liginin kurulmasını istiyorum.Ama TAKIM İSİMLERİNİN TÜRKÇE OLMASI ŞARTIYLA.

Türkiye'de Profesyonel oyunculardan kurulu Hokey takımlarının kıran kırana mücadele ettiği Milli bir Hokey liginin kurulmasını istiyorum.

Türkiye'de sadece futboldan bahseden gazetelerin batmasını istiyorum.


Türkiye'de Ali Gültiken (bugünkü çakma Ferrari yazısı üzerine kara listeye aldım kendisini),Hınçal
Uluç,Mehmet Demirkol,Mehmet Yılmaz,Engin Verel,Selçuk Yula,Adnan Aybaba gibi yazarların işsiz kalmasını istiyorum.

Türkiye Bisiklet turunun Fransa bisiklet turundan daha fazla ilgi çekmesini istiyorum.

Hayatında spor yapmamış adamların herhangi bir spor dalı hakkında yorum yapmamalarını istiyorum.

Bilgin Gökberk'in İtalya'ya kesin dönüş yapmasını istiyorum.

Türkiye'de Futbolun 5 yıl yasaklanmasını istiyorum.İzlenmiyor zaten.İzleyende nasıl izliyorsa..

İstanbul Ted Open tenis turnuvasına Federer'in gelmesi de umrumda değil çünkü Tennis'ten nefret ediyorum Tennis kadar da kadar sıkıcı bir oyunun olmadığını düşünüyorum.Federeeerr Federreeeerr...Bu ne yaw.Herkes ne çok Tennis'ten anlıyormuş bu ülke de ne çok seviliyormuş Tennis,Çakma Hınçal Uluçlar...Haftanın olayı Fransa açıkta Federeerin şampiyon olmasıymış bööykk...Marsel İlhan'dan da cacık olmaz..İzledim 15 dakika..

2 yorum:

Kartal Bafiler dedi ki...

Marsel değilmiydi onun adı ?

JANiTSCHAR dedi ki...

Marsel,Marsel klavyem sürçmüş,düzelttim.