16 Temmuz 2009 Perşembe

Benzema Full Squad yaparken

Karim Benzema full Squad hareketiyle ''Gluteus Maximus'' kaslarını güçlendirmeye çalışırken görüntülenmiş.''Gluteus Maximus'' kasları bir futbolcunun sert şut çekmesinde en etkili olan kas grubudur.Bacak ve kalça kaslarınızı kapsar.

Full Squad aynı zamanda en iyi bacak egzersizidir.
Kalbi kuvvetlendirir,dolaşım sisteminizi düzenler.Bu hareketi düzenli yapanlar kramp nedir bilmezler.Ayrıca kondisyonu ve akçiğer kapasitenizi artırmada birebirdir.Yanlız Benzema'nın ki gibi 20 kilo ile çalışmak muhtemelen yetmeyecektir.Ben bile ortalama 40 kiloyla çalışıyorum.Makinede ise 150 kiloyla 20 X 4 tekrarı çok rahat yaptığım olmuştur.

Yanlız bu hareketi yapmadan önce mutlaka kemer takılmalı ve ağırlık yüksek bir yerden alınmalıdır.Ağırlıkla tam çökme yapılmamalı (dizlere zararlı) yarım çökmede kalınmalı sonra ileriye doğru kalkarak (bel hep düz) harekete devam edilmelidir.Nefeste çok önemli.Otururken nefes alınmalı kalkarken nefes verilmelidir.Squad'ı tam yapan adam yüzmede,koşuda rakiplerine üstünlük sağlar ve sakatlık,hastalık,yorgunluk,uykusuzluk,depresyon nedir bilmez.

2 yorum:

Şairler Parkı dedi ki...

Bizimkilerin idmanında bugüne kadar böyle bir kare görmedim ben. Tabi işkembeden sallamayalım ama görmedim valla ben.

O yüzdendir sanırım gelen genç oyuncular yıllar geçse de hep aynı fizikte kalıyorlar. Gram gelişme ve değişme yok. İlk aklıma gelen İbrahim Akın ve Serdar Özkan.

Ege

JANiTSCHAR dedi ki...

Bizim takımlar içinde ben Sivasspor idmanında gördüm..Çalışmayan futbolcular belli zaten.Şişman BOBO,Zayıf bitik Delgado,Topa vurmaktan Aciz Serdar Özkan,Zayıf bacaklı Hakan Arıkan say say bitmez.Sonra Benzema toplara nasıl vuruyor diye şaşırırız tv'de..Eğer topçu da güç yoksa olmayan gücü nasıl iletebilir topa..Serdar Özkan gibi hiçbir zaman..