10 Temmuz 2009 Cuma

Kadrinin Götürdüğü Yere Git

Şafak Sezer'in Kutsal Damaca filmini izlemeden önce filmin Türkiye Box Office'de uzun süre bir numarada olmasını önyargımın verdiği ukalalıkla yadırgamıştım.Filmi izlerken acaip eğlendiğimi hatırlıyorum.Gerçekten 1 numara olmayı hakettiği düşünerek filmi tüm arkadaşlarıma önermiştim.
Kadrinin götürdüğü yere git Kutsal Damacana kadar olmasa da gene çok eğlenceli bir film.
Senaryo sıradan espriler belden aşağı ama film çok komik.Çok güldüm gene..
İki gün önce The Last House on the Left filmini izlerken yarım bırakmıştım,iğrençti.Bu filmden önce izlediğim Transformers acaip sahneleriyle yordu beni.Angel And Demons ise tamamiyle Holywood aptallığı ile uyduruk senaryo üzerine çekilmiş bir film olarak beynimde tat bırakmadan silinip gitti.
Entellikten arınıp eğlenmek isteyeneler gülmek isteyeneler ben belden aşağı esprilere gülmem diyenler kaçırmasın.Şafak Sezer'e teşşekkür..

2 yorum:

yürü güneşe dedi ki...

Şafak Sezer hakikaten komik bi herif, zekice olmayan esprilere kahkahalarla gülme ihtiyacımı karşılıyor.

Filmi özel olarak aramam ama elime geçerse de izlerim:)

JANiTSCHAR dedi ki...

Sana tavsiye özel olarak ara