29 Temmuz 2009 Çarşamba

SivaSürklase Oldu

''evet biz 5 yeriz, 7 yeriz ama 6 gol yemeyiz. 7 yeriz, 9 yeriz ama 8 gol de yemeyiz''
Helal Bülent Hoca Sözünün eri adamışsın.
Sivas 5 yiyerek Avrupa Şampiyonlar liginde Bülent Hoca'nın yüzünü kara çıkarmadı.

Anderlecht faciasının baş mimarı Bülent Uygun'dur.
Elindeki takımı bozarak sezon öncesinde yeni oyuncularla Şampiyonlar ligi ön eleme maçında macera arayan Bülent Hoca uff oldu.
Bugün izlediğimiz Sivasspor'un Züper lige yeni çıkmış Bank Asya takımından farkı yoktu.Birbirine yabancı topçular sahada şaşkın ördekler gibi dolaşıp durdular. Bülent Uygun'un Meşhur türbülans antreman sistemine alışkın olmayan Sivas'ın yeni topçuları rakip futbolcular karşısında hiçbir ikili mücadeleyi kazanamadılar..Bir hoca Ersen MArtin'i transfer ederek ve oynatarak nasıl intihar eder ?

Bir Hoca Balili gibi Pır pır (bi blogta okumuştum bu tabiri Hah tam uygun kelimeler demiştim hangisi blog olduğunu hatırlamıyorum) oyuncuyu nasıl gönderir,bir hoca Yasin ve Sedat'tan Billica verimi alacağını nasıl umut eder.

Bir Hoca Petkoviç üstünde neden bu kadar durur ? Ben beğenmiyorum Petkoviçi küçük takım kalecisi atletik yapılı Yugoslav olmalı ya da Kolombiyalı Martinez gibi bir kaleci olmalı.Anderlecht takımı da hakketten iyi takımmış.Tempo Tempo Tempo durmadılar.Akıllı oynadılar ve kolayca farka gittiler.Suarez,Boussoufa Sivassporluların başını döndürürken bu futbolcuları çok beğenenlere hemen söyleyelim Türkiye'de iş yapmazlar.

Televizyon Allah'tan basın toplantısını vermedi kim bilir Bülent Hoca gene neler saçmaladı.Yarın okuruz gazetelerden artık.Yazının başlığı nasıl ama Fotomaç özentiliğinin dışa vurumu.

2 yorum:

Facto dedi ki...

sivas cengaverlik yapti. hemen kabak cicegi gibi savunmasini acti. anderlecht'i kucumsedikleri icin bu sekilde bir taktikle ciktiklarini dusunuyorum: Allah seni naapsin bulo!!! sana da hayvan dedik kendini kelebek sandin!!!

maci seyrederken ilgimi ceken hususlar:
- sivas defansi ve kalecisi macin basindan itibaren coktu, bakmayin golu 20 nci dakikada yediklerine. 3 olurdu sans olmasa...
- Anderlecht'li topcu De Sutter 10 numara oynadi. sut cekti, hava topuna cikti, pas yapti, 2 gol atti, yasini sedati maymun etti, her turlu 2li mucadeleyi kazandi, ama en bombasi ilk golu atinca asker selami verdi, kapak yapti.
- Anderlecht sadece futbolun temel kurallarini isletti ve 5 atti. bu da mentaliteden ote temel olarak ne kadar zayif olduguklarinin gostergesi.
- Bulo takimina en ufak mudahalede bulunamadi. Dahasi aciz kaldi, sanki 5'i kendi yedi.. yedirirler adama. atmak kolay da, tutmak kasiyor di mi Bulo !!!
-Anderlech 2'yi atınca çakılı savunma oynamaya başladı, Sivas 4'ü yedi hala daha yol geçen hanı gibiydi savunma.
-Mehmet Yıldız'a endeksli oyun planı ile bir yere kadar... Al işte Mehmet Yıldız yok! Nooldu? Erman Kılıç'ı seyrederken de hayal kırıklıgına ugradım. Insan biraz mucadele eder ya. Sivas TSL'de 2nci sinif topculardan olusan bir ekip, bunu anladim...

bu kadar ...

;)

facto

Pamukk dedi ki...

bütün sorumluluk benim,suçlu benim özür dilerim dedi türbülent.
zaten biz kimiz bu takımlarla yarışalım - tecrübemiz yok gibi gibi şeyler söyledi trt mikrofonlarına.