28 Ağustos 2009 Cuma

Semt Takımlığına Doğru

(İlk defa Bloğuma Foto Mu koydum yakışıklı çıkmışım di mi)

Tabata transferi taraftarı delirtti.
Demirören yönetimi 29 yaşındaki Kariyersiz bir Berezilyalıya 8 milyon AVRO bonservis ödeyerek skandallarına bir yenisini daha ekledi.

Hadi başkanı bıraktım yönetim kurulundan bir tane adam çıkıp doğruyu savunmaz mı ?
İstifa yürekliliğini gösterip başkanın hatalarına karşı çıkmaz mı ?
Bu kadar kişiliksiz adamlar mı yönetiyor Beşiktaş klubünü..

Yıldırım Demirören'in taraftardan çekindiği falan yok.
Klubün Amigosu Alen Beşiktaş TV'ye çıkıp program yapabiliyorsa VE klub yöneticine ismiyle Hitab edebiliyorsa (ALen'in Hakan Aksoy'un olmadığı bir programda Hakan Aksoy'dan bahsederken Hakan ismini tek başına kullanması-yanında Yemen Ekşioğlu'da oturuyordu) bu klub bitmiştir.

Taraftar bugün sevgilisiyle İnönü'de buluşacak ama buluşacağına pişman.Hepsi burnundan soluyor.
Bakalım yönetimin kuklası Kapalının Tabata transferine tepkisi ne olacak.

Çarşı İstifa..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Hala kendime gelemedim tabata transferinden sonra hatta liverpool hezimetinde bile böyle üzülmemiştim.Aklı başında yönetici olsa zaten bu adamın yönetimine girmezdi.Canım çok sıkkın çokkk..

siyah beyaz kardesligi dedi ki...

Takım iflasa sürükleniyor.Nerede myhalefet?Nerede eski başkan adayları?Nerede kulübün "önde gelenleri".Bu kulüp bu kadar sahipsiz mi?Dur diyecek 1 tane adam yok mu?

Factotum dedi ki...

tabata haberleri ciktigindan bu yana inanmadim, inanmak istemedim.

tabatayi begenmedigimden degil de yanlis zamanda getirildigi icin. deco'yu ihtimal dahilinde gormemistim ama tabata'dan daha fazla heyecan verecek bir adam da bekliyordum acikcasi.

yine bir cuval incir berbat oldu, yina yapamadin yonetim, yine beceremedim demiroren.

tek umudum buyuk mustafa... o umudu da bu aksam antep macinda yitirmem umarim...