1 Ağustos 2009 Cumartesi

İzmir Kartal Yuvası

Yeğen dediğin Beşiktaş'lı olur.
Beşiktaşlı olurda kızcağıza forma neyim almazsan fenerli olurum tehdidiyle karışık resti de çeker.
Yeğenin resti üzerine gittiğimiz İzmir Kartal yuvasında her gittiğimde yaşadığım hayalkırıklığını gene yaşadım.

Kartal Yuvasına giderken önünden geçtiğimiz Fener Stora da bir göz atma fırsatım oldu.İlk gözüme çarpan Fener Storun Kartal Yuvasına göre daha merkezi bir yerde olmasına rağmen tenha oluşuydu.İzmir'in 40 derece sıcağında zorunlu olmadıkça dışarı çıkmamanın güzelliğini düşününce durumu normal karşıladım.Ancak KArtal yuvasına vardığımda ürün almaya çalışan taraftar kalabalığını görünce şaşırdım biraz.Taraftarlar ürünleri zorlana almaya beğenmeye çalışıyorlar çünkü elle tutulur kaliteli çok ürün yok.Hele çocuklara yönelik hiçbir ürün yok.Biz yeğene forma alma amacıyla Kartal Yuvasına gittik ama formaların hepsi büyükler için hazırlanmış.Forma tanıtımı sonrasında en çok çubuklu formayı beğendiğimi yazmıştım ama yakından görünce ondan da soğudum bir anda sanki beyaz forma daha çekici geldi.Damalı formayı eleştirmeye ise dilim varmıyor.Olamaz böyle bişii.
Kartal Yuvasından birşey almadan çıktık.

Beşiktaş'ın orjinal ürünlerini satan başka bir mağazaya gittik.Neyseki orada geçen seneden kalma çocuk ürünleri mevcuttu.Çok güzel bir T-Shirtle bir şapka aldık.Forma almak nasip olmadı ama iyi para ödediğimiz ürünlerle memnun ayrıldık mağazadan..

2 yorum:

Şairler Parkı dedi ki...

Janitschar, İzmir'deki yuvadan çok şikayetçiyim bende. Oraya ne zaman gitsem kendimi bir tartışma içerisinde buluyorum. Yaşlı bir adam oluyor bazen, ne sorsan ters cevap, ürün niye yok denilince binbir sorun, trip. Geçtiğimiz sezon içerisinde çocuk forması almaya gittim. Yok dedi, niye dedim ee lig bitiyor dedi. Bu takım şampiyonluğa gidiyor diyince, alınca elimizde kalıyor dedi.Eski çocuk formaları kalmış ellerinde, onları gösteriyor dilerseniz alın diye.Ama ben ne zaman buraya gelsem istediğim şeyi bulamıyorum, burası neden var diye sordum. Kasadaki bayana beni işaret ederek, arkadaşı kulüple görüştürün her istediğini bulmak istiyormuş dedi küstahça. Sonrasında tartışma daha da alevlendi. Tabiki kulüple görüştürmediler. Diğer arkadaş daha anlayışlı olduğu için insani bir biçimde konuştuk. Her seferinde elim boş çıkıyorum, derginin arkasında ürün tanıtılıyor, buraya geliyorum ama ürün yok...Haklısınız, lütfen şikayetinizi kulübe bildirin vs., vs. Oradan almaktansa ya İstanbul'daki arkadaşlarımdan rica ediyorum ya da interneti tercih ediyorum.

Ege

JANiTSCHAR dedi ki...

Son gittiğimde çalışanlar farklıydı.
İyi niyetli iki tane genç vardı.Ama ürün yoktu.Ürün olmadığı için koskoca Kartalyuvasının işlevi kalmıyor.İçi boş dükkan.Ya Vallah billaha Kemeraltından bir tane çekirdekten yetişme tekstilci getirin adam iki günde düzeltir.Bizim klubte profesyonel yönetici olmadığı içinde işler yürümüyor.Kartalyuvası,Transferler,Forma Dizaynları,Klubün mali durumu hangisi düzgün ? Hiçbiri..
Bana göre seçimlerde sadece Başkan seçilmeli ve yönetim kurulu olmamalı.Başkan çalışacağı adamları profesyonellerden belirlemeli..İşte o zaman sinir bozucu işlerle karşılaşmayız.