25 Ağustos 2009 Salı

Kargalar


MUSTAFA hoca, Galatasaray'a transfer olan Gökhan Zan’ın gidişinin tüm transfer stratejilerini değiştirdiğini kaydetti. ‘’O bölgeye değil, değişik bölgelere transfer yapabilirdik’’ diyen Denizli, geçen sene savunmada oynayan 4 oyuncudan 2’sinin sezona ameliyatla başladığını, düşünmedikleri sakatlıklar yaşandığını ifade etti.

Mustafa Hocam bir karga olarak soruyorum Madem Gökhan Zan'la sözleşme imzalanmasını istiyordunuz da neden bu işi sezon içinde halletmediniz.
Gökhan Zan Beşiktaş idmanlarına mı katılmıyordu,Futbolcunun cep telefonu mu kapalıydı,Menajeri mi görüşme isteklerini red etti,Gökhan Zan'ın Kız arkadaşı mı İstanbul'da yaşamak istemiyordu.Sebeb neydi ?

Siz seneye yokum diyerek diyerek Çeşme'ye tatile gidin.
Gelecek sezon için yapılacak transferde hiçbir yol haritası belirlemeyin.
Herşeyi başıboş bırakın.Sonra ben Gökhan Zan'In gitmesini istemiyordum deyin.

Hocam bu sözlerinize kargalar(ben) bile güler.

Bu sözlerden sonra benim anladığım Beşiktaş'ta sezon öncesi planlamasının yapılmadığı herşeyin oluruna bırakıldığı klube hakim olan başıboşluğa teknik direktörün tatile çıkarak katıldığı..Tevekkeli değil millet Darius Vassel getirirken bizim Topuz'a saplanıp kalmamız..

Hiç yorum yok: