29 Ekim 2009 Perşembe

Başarılı Bir Korku Filmi

Filmi izleyip ben korkmadım diyen yalan söyler.
Halka'dan bu yana bir korku filmini izlerken bu kadar gerildiğimi hatırlamıyorum.
Film zaten Halka'nın yapımcıları tarafından çekilmiş.Shutter'da da Halka benzeri sahnelere rastlamakta mümkün..
Film,2004 Tayland yapımı
Ne Tayland mı ? demeyin..Uzakdoğuluların Korku filmi konusunda usta olduklarını,HolyWood'un onlardan film arakladığını hatırlayın.
Son zamanlarda iyi bir korku filmi seyretmedim diyenlere tavsiye olunur,İzleyin beğeneceksiniz.

1 yorum:

SirEvo dedi ki...

Ne talihsizliktir ki, çevirilerini yaptığım uzakdoğu filmlerine rağmen, bu film gözümden kaçmış ve 2008 yapımı remake'ini izlemiştim. O da baya gerdiydi ama orjinalini izlemeyi isterdim öncelikle.
HDD'de duruyor ama ilk izlenimde alınacak gerilim kadar zevk vermez artık. 5-6 ay daha geçsin hele o zaman izleriz. :))

Çoğunluğu film yorumu/eleştirisi olan konular üzerine yazdığım yazılardan okumak istersen;
http://cineshoot.blogspot.com/