8 Şubat 2010 Pazartesi

Karamazov Kardeşler

Dün gece bitirdim,Okuduğum en iyi Romandı.
Karamazov Kardeşlerin piyasada pek çok çevirisi var.
Sayfa sayısı yazı puntolarının büyüklüğü her birinde farklı.
İş Bankası Yayınlarının Hasan Ali Yücel dizisinden çıkan Karamazov Kardeşleri tercih ettim.
Çok da memnun kaldım.
Kitap hakkında pek çok şey yazılabilir ama ben içeriğine değinmeyecem.
İnternetin,Tv dizilerinin zamanımızı işgal ettiği çağımızda bu kitabı okumak hakikaten çok zor.
Ben 1 ayda bitirdim ama hiçbir zaman yarım bırakmayı düşünmedim.
Kitapla bağınız kurulduktan sonra zaten kopmanız mümkün olmuyor.
1008 sayfanın her satırı dolu dolu.
Muhteşem bir eser diye diye okudum.
Dostoyevski okumak isteyenlere tavsiyem Suç ve Ceza,Kumarbaz öncelikle okunmalı Ustanın son eseri Karamazov Kardeşler ise sona bırakılmalı..

1 yorum:

Şekerli dedi ki...

Neredeyse bütün kitaplarını okudum diyebilirim ama bu kitabı bitirmek nasip olmadı, okurken bayıldım, bunaldım. Sonunda rafa kaldırdım. Bir kitabı okurken bu kadar zorlandığı mı hatırlamıyorum. Bir kitap sever için ise Dostoyevski okunması gereken en öncelikli yazarlardandır, okumayan çok şey kaybeder. :)