24 Şubat 2010 Çarşamba

İnter:2 - Chelsea:1

Bu gece ortaya karışık yaptım.
İlk önce 1-1 biten CSKA Moskova-Sevilla maçına takıldım arada Efes-Maccabi maçına baktım ve geceyi İnter-Chelsea maçıyla bitirdim.

Temiz sempatik fitbol oynayan CSKA maçın İkinci yarısında yaptığı tempo ile rakibi Sevilla'ya zor anlar yaşattı.CSKA'lı Gonzales'in uzaktan şutla attığı gol için ''adamlar topa gol yapacağım inancı ve hırsıyla vuruyorlar'' yorumunu yapıyorum.Bu golü Mutlak izleyin.
Sevilla'nın La Liga bayıklığında al ver oyunu Çok sıkıcıydı..İnşallah Cska Sevilla'yı eler.

Savunmacı hüvviyetini Oktay Mahmuti'den bu yana kaybeden Efes Pilsen'in Maccabi karşısındaki sallanan oyunu gelecek tur için umut vermedi.Türk fitbolundaki oyun kurucu hastalığının bir benzeri Basketbol takımlarımızda da var.Ergin Ataman'a posta koyup Başkan desteğiyle takımda kalan Rakoçeviç 6 sayı ile maçı tamamlarken,yeni transfer Popoviç ise 7 dakika oyunda kaldı ve 2 sayı üretti.
Ergin Ataman,Ermal Kunter Yavaş yumuşak basketbolla olacak işler değil bunlar.

İnter-Chelsea maçı ise beklentilerimin altında bir tempoda oynandı.
Angelotti'nin ortasahada Ballack,Lampard,Mikel tercihi acaba ne sonuçlar doğurur diye düşünürken 3.dakikada Militon'un ayağından İnter'in golü geldi.Sneider'in pasında soldan Chelsea ceza sahasına giren Milito düzgün bir vuruşla Cech'i avladı.(1-0)

Golden sonra hahah işte Angelotti ortasahada yanlış tercihlerinin bedelini takımı gol yiyerek ödedi diye düşündük.İnter'in maça daha fazla asılacağı beklentisi içine girdik ama beklediğimiz gibi olmadı bizim zayıf bulduğumuz Chelsea Ortasahası golden sonra hemen İnter üzerine çullandı.15.dakikada Drogba'nın ağır çekimde dahi topu görmekte zorlandığımız sert şutu üst direkte patladı.İlk yarı bitene kadar da oyun Chelsea kontrolü altında geçti.

II.yarıya her iki takımda oyuncu değişikliği yapmadan sahaya çıktılar..

51.dakikada Chelsea'nin beraberlik golü benim hiç beklemediğim Kalaou'dan geldi.
Kalaou'nun cezahası yayı civarından bilerek,görerek yaptığı sert plase köşeden ağlarla buluştu.
Süpriz ve beklenmedik bir goldü.Golün Asisti İvanoviç'ten..

55.dakika bu gol izlenmeli..
Cambiasso ceza sahasına girmeden şutunu çeker rakibinden dönen top Chelsea kalecisi Cech'i yanıltır.Dönen topa bir kez daha yapıştıran Cambiasso bu sefer topu diğer köşeye gönderir ve takımını 2-1 öne geçirir.''Adamlar topa gol yapacağım inancı ve hırsıyla vuruyorlar'' lafımızı birkez daha tekrarlayalım.

Cska-Sevilla maçındaki tempoyu görmüşüz San Siro'da daha fazlasını bekliyoruz ama bir türlü tempo yükselmiyor.
İki takımda Kontrollü oyunu tercih ediyor.

61.dakika Chelsea ve fitbolseverler adına büyük şansızlık.Cech'in olmayacak bir pozisyonda dizi döner umarım diz bağları kopmamıştır.Yerine giren Hilario serbest atışlarda tam 4 defa topun altına giremeyerek garip vuruşlarda bulundu.

Benim seyretmekten en çok zevk aldığım kaleci bugünlerde Fenerli Volkan..Adamın hareketleri çok komik.

Bundan sonra Rölantide devam eden maçta en önemli anlardan biri Ballack'ın soldan gelen sert ortaya kafasıyla tam vuramadığı toptu.Gol diye bağırdım..olmadı Maçta 2-1 sona erdi.

Gecenin yıldızı kimdi ben karar veremedim belki Chelsea adına Drogba İnter adına Cambiasso
Gecenin Antipatikleri ise çakma Billica Lucio ile Sneijder idi.
Lucio'nun abartılı Tiyatrosunu hakem ödüllendirdi.
Sneijder goldeki asisti dışında sahada dolandı durdu.

Bu gece böyle geçti yarın gece daha heyecanlı olacak.
Yürü bea Volkan kim tutar Seni..:) Aslanım benim.

Hiç yorum yok: