5 Şubat 2010 Cuma

Beşiktaş:4-Gençlerbirliği:1

Beşiktaş Maça klasikleşen Mustafa Hoca yanlışlarıyla başladı.

....Beraber oynadıklarında iş yapmayan,takıma ek yük getiren Dörtlü gene sahadaydı.
(Tello,Tabata,Nihat,Bobo)

....Beşiktaş'ı rakip sahaya götürecek tüm oyuncular kenardaydı.
(İsmail,Yusuf,Holosko)

....Beşiktaş savunmadayken Tello,Tabata,Nihat,Bobo gibi oyuncuların takım savunma katkı sağlamaması orta alanda Ernst ve Fink'i de bitirdi.Bu iki oyuncu da 63.dakikaya(Nihat ve Tello'nun kenara alındığı dakika) kadar hücum organizasyonlarına katılAmadılar.

İlk yarı;

Tatsız tuzsuz başlayan maçta 33.dakikada gol Beşiktaş'tan geldi.
Nihat rakibin şarjına rağmen topu sol kanatta bekleyen Bobo'ya verdi,Bobo enfes bir pasla geriden gelen Sivok'u gördü,Sivok bekletmeden Çirkef,Terbiyesiz Serdar'ı mat etti.(dakika 33, skor 1-0)

37.dakika'da Nihat'In kullandığı serbest vuruş Tiyatrocu,Sadece bizim maçlarada oynayan Serdar tarafından zorlukla da olsa çıkarıldı.Nihat'In Şutu enfesti.

43.dakikada Sağdan Ernst ceza sahasına Doldurdu 90'na giden TOP Maçın Zaman hırsızı Serdar tarafından güçlükle de olsa Kornere çelindi.

İlk yarıyı zor bitirdim.

II.yarıya ilk yarıda gol bulduğumuzdan mıdır ? nedir oyuncu değiştirmeden başladık.

Gençlerbirliği'nde ilk yarıda oyuna dahil olan messi Hurşit sağ kanadımızdan yüklendikçe yüklendi.

Yediğimiz Gol,Buraya Dikkat..
Ekrem rakibi kovalamak için yerini boşalttı biraz öne çıktı.Onun boşalttığı yere 50 mt're Depar atıp gelen Nihat doldurdu.Hurşit Nihat'la karşı karşıya kaldığında Hurşu'tun gerisinde kalan Nihat,Hurşut'un önünü kapatamadı.Hurşut Şık bir vuruşla Rüştü'yü avladı.(Dakika 52 Skor 1-1)

Golden sonra Hurşut iki defa bizim sağ kanattan bindirme yaptı,yaptığı iki ortayı da kendi takım arkadaşının kafasıyla buluşturdu ama bu pozisyonlardan Gençlerbirliği gol çıkaramadı.İlginçtir Ekrem sağ bekte dökülüyor.
Maçın döndüğü AN (dakika 63.)

Maçın başından beri sahada olmayan Tello yerini Holosko'ya bırakır,
Gayretli olan ama Büyük takımın istediği verimi veremeyen Nihat yerini Yusuf'a bırakır.

Kısacası sizi karşı kaleye götürecek iki oyuncu sahaya girer ve Beşiktaş'In kalitesi ortaya çıkar.

Yusuf'Un oyuna girmesiyle birlikte Üzülmez,Tabata,Bobo daha iyi oynamaya başlar,
Fink ve Ernst daha rahat hücuma çıkar,
devamlı boş alana kaçıp top almaya çalışan Holosko rakip defansı bozar.

Holosko'ya dikkat! Kendisini Dünya kupasına hazırlayan Holosko moralli,çok istekli ve formda..
Premier League hayaline ulaşma çabasında.

Gollerimiz;

Rakip ceza sahası yayı önünde Yusuf'la başlayan atak,Tabata,Holosko ve Bobo arasındaki muhteşem paslaşma ve sırtı dönükken golü atan Bobo asist Holosko..(dakika 79 skor 2-1)

2 dakika sonrası,cezasahası önünde topu kapan Yusuf,Asisti Holosko'ya yapar.Holosko düzgün vuruşla topu ağlarla buluşturur.(dakika 81 skor 3-1)

Son golümüzde Gene başrolde Yusuf var.Kornerden gelen topu Tabata'ya aktarır ve Tabata çaprazdan enfes bir vuruşla golü bulur.(dakika 87 skor 4-1)

Sonuç;
Nihat,Tabata,Tello,Yusuf dörtlüsünden en fazla ikisi sahada olmalı.
Gene Sizi karşı sahaya taşıyacak Holosko,Yusuf,İsmail'den mutlaka ikisi sahada olmalı.

Benim Öngörüm;
Ernst,Fink,Necip üçlüsünün önünde Bobo-Holosko ikilisi bunların yanında Yusuf veya Tabata tercihiyle biz Cinconu İnönü'ye gömeriz,gömü işleminden sonra Caterpilar gelse Onları toprak altından zor çıkarır.

Maçın YıldızLarı; Yusuf,Holosko,Tabata ve Sivok..
Takımda bu kadar iyi oynayan topçuyu bir arada oynadığını görmek çok güzeldi.

Gençlerbirliği'nin yıllardan beri bizimle alıp veremediği nedir bilmiyorum.
Adamlar bizim maçlarda Çirkefliğin kitabını yazarken Fenerden,Cincondan fark yemekten bıkmıyorlar.

Hakem Bünyamin'i de Öpüyorum.Ya adam gözünün önünde Bobo'ya tekme attı sen bunu kart göstermeden es geçtin.Adamlar oyunu durdurmak,seyirciyi tahrik etmek için ellerinden geleni yaptılar sende gene tık yoktu,Hakem Bünyamin..Alooo

Sonsözler;
Mustafa Hoca'ya tekrar geçmiş olsun.
Herkese moral veren bir maçtı.
Mustafa Denizli'ye,Takıma,Tayfur Havutçu'ya,yeni yönetime,isyanlardaki seyircimize..
Böyle devam..

6 yorum:

Şekerli dedi ki...

Yazıyı okudum okudum geldim cincon yazan yere takıldım. Yakışmamış! Rakibe önce saygı...

Mete Ayvazoğlu dedi ki...

Bir saygıdır gidiyor bugünlerde..
Bana saygı gösterin,bize saygı gösterin.İyi de rakiplerinizin saygısını kazanmak için ne yaptınız önce onu bir kendinize sorun.

CEmal Nalga ?
Geçen sene Ali Sami Yen'de Fenerbahçe maçında yaşananlar.
Kime saygı Barış'a mı Sabri'ye mi Arda'Ya mı..
Benim Galatasaray dendiğinde aklıma gelenler Hasan Şaş'In ağlak suratı,Tribünde Haldun Üstünel'İn seni aldırırım tehditleri,Çocukluğumdan bu yana süregelen hakem hataları...Türkiye'DE siz Hangi Klube saygı gösteriyorsunuzda Elalemden saygı bekliyorsunuz..Kendinizi bulutların üstünde görmekten sıyrılın artık.

ery dedi ki...

janitschar kardesim, ernst - necip - fink - tabata - yusuf ortasahasi biraz fazla ofansif kacar gibime geliyo... sakatlik cikar, cok gol yeriz gibi sanki gs' ye karsi...

JANiTSCHAR dedi ki...

Sanırım beni yanlış anlamışsın.

Yazıdan aynen aldım (sondan 5. satır)
''Benim Öngörüm;
Ernst,Fink,Necip üçlüsünün önünde Bobo-Holosko ikilisi bunların yanında Yusuf veya Tabata tercihiyle biz ''

Toparlıyorum tekrar
Ernst-fink-Necip
Bobo-Holosko bu ikilinin yanında Yusuf VEYA Tabata olsun diyorum, ikisi bir arada oynasın demiyorum..

Yukarıda da Tabata,Yusuf,Nihat,Tello dörtlüsünden en fazla ikisi sahada olmalı yazmışım..

Bobo,nihat,Tello,Tabata beraber oynarlarsa kağıt üstünde ofansif bir takım oluruz ama sahada karşı kaleye gidemeyiz.tıpkı Senin dediğin gibi.

Şekerli dedi ki...

Mete Bey bulutların üzerinde görenler tabiki bu yazdıklarınızı düşüneceklerdir, düşünmelidirler. İlk önce cevap verdiğiniz kişinin bir BJK taraftarı olduğunu bilmeniz gerektiğine inanıyorum. Hemde fanatik, ama ben nasıl takımım ismini densizce, terbiyesizce yazan kişileri gördükçe sinirlenip kendilerini anıyorsam, diğerleride aynı şekilde muhakkak anıyordurlar. Bu kişilere saygı duyulmasa bile 100 küsür yıllık camialara saygı duyulmalıdır. En azından bir BJK taraftarı ve insan olarak bana öğretilen budur. BJK camiasına da yakışan budur.

ery dedi ki...

..simdi daha aciklayici oldu... tesekkur ederim... :)
sinema zevklerimiz pek uyusmasa da "nasil bi besiktas istiyorum" konusunda genelde ayni fikirleri paylasiyoruz..
..guzel yazilarini takip ediyo olucam kardes..