16 Aralık 2009 Çarşamba

Dalga mı geçiyorsunuz ?

Milliyetspor'un gerzeklik örneği haberi oldukça komik.Para çantasıyla dolaşan bir zatı muhterem 3 yıldızla anlaşmışmışta ama Samet Aybaba konusunda başkan Yıldırım Demirören'le anlaşamamışlarmışmış.Ben şu yaşıma kadar bir fitbol klubune para Hibe edeni ne gördüm ne de işittim.Fenerli Ercan uyuma Milliyetspor'a da bir el at.

Bir çanta paranın sahibi konuştu: '3 yıldızı Beşiktaş'a getirecektim'

Beşiktaş'a yönetici olmak isteyen ve Demirören'e 50 Milyon Euro önerdiği ileri sürülen Fuat Donay, siyah beyazlı takıma 3 yıldız transfer etmek üzere olduğunu ancak bu işin son anda yattığını iddia etti.

Teklif onlardan geldi “Uluslararası nakliyat vefinans işiyle uğraşıyorum. İrem Nakliyat ve Altunlar Nakliyat’ın sahibiyim.Antalya’da 14 katrilyon lira değerinde arazilerim var. Yılbaşından sonra Galataport ihalesine gireceğim.

Beşiktaş’ayönetici olmayı ben istemedim, şu an yönetimde olan bir kişi beni davet etti. Yıldırım Demirören’le ekim ayının başından bu yana İstanbul’da dört, İzmir’de bir kez görüştük. 28 Ekim’de benimle görüşmek için özel uçağıyla İzmir’e geldi. İzmir’deki görüşmelere Ümit Kayıhan ve Cengiz Gönen, İstanbul’dakilere de Orhan Ertanhan şahittir. İzmir’deki görüşmeden sonra Ümit Kayıhan’a, ‘Bundan sonra futbol şubesi sorumlumuz Fuat Donay’dır’ dedi.

3 yıldızla anlaştım Başkan bunları söyleyince, CSKA
Moskova’dan kaleci Akinfeev, Tottenham’dan Pavlyuchenko ve Bayern Münih’ten VanBommel’le görüştüm. Üçüyle de anlaştım. Kemerburgaz’da yaptığımız bir görüşmede başkana, ‘İşte bu Pavlyuchenko’nun parası” deyip, önüne 6 milyon Euro koydum.

Başkan’la anlaştık, fakat ben, ‘
Samet Aybaba sportif direktör olsun’ deyince kabul etmedi. ‘Ben olduğum müddetçe Samet Beşiktaş’ın kapısından giremez’ dedi. Öyle deyince anlaşma yattı.”


Hiç yorum yok: