16 Aralık 2009 Çarşamba

American Psycho (2000)

American Psyhco, bu kitabtan doğan filmi nihayet bu akşamüstü izleyebildim.
Film Şaheserlik ve Sıradanlık arasından gidip geliyor.
Kitabtan doğan senaryo,İyi bir yönetmenin elinde müthiş bir film olabilirmiş.
American Psycho,60 yapımı Alfred Hitchok'un Psycho'su nun çok gerisinde bir film.

Filmin Sonu da bütünü gibi bir garib.

Filmi izleme sebeblerimden bir tanesi Cristian Bale,yeteneğiyle filme hayat vermiş.

Filmin içinde paraya hükmeden Wall Street züppelerinin aslında paranın kölesi olduklarını irdeleyen güzel örnekler var,Moda maymunluğu atıf var.
Suç tarihinin iki önemli seri katilinin hayatından örnekler var.

Tuhaf,garip,düşündürücü..Ben sıkılmadan izledim.Ama bir daha izlemeyi düşünmüyorum.


2 yorum:

SirEvo dedi ki...

C. Bale var diye izlemiştim ama hüsranla sonuçlanmıştı. Beğenmedim ben pek. 6/10

Bu arada film 2000 yapımı;
http://www.imdb.com/title/tt0144084/

JANiTSCHAR dedi ki...

yanlış yazmışım..değiştirdim.Saol