12 Eylül 2009 Cumartesi

Galatasaray:3 -- Beşiktaş:Sıfır

Mustafa Denizli'nin saçma sapan ilk onbiri gördükten Allah dedim maçı kaybettik.

.........................Rüştü.......................

İbrahim....Sivok....Ferrari....İsmail

..........................Ernst.........................

Serdar.............Tabata...........Ekrem

......................................Yusuf...........

........................Nihat.........................

Bu kadroyu ancak ne yaptığını bilmeyen ve kendi futbol doğrularına dahi inancını kaybetmiş bir teknik direktör sahaya sürebilirdi.

Beşiktaş ayağa pas yapar göründü bazen de gol pozisyonlarına girdi dimi hayır efendim Beşiktaş'ın oynadığı futbolun ismi BIDI bıdı futboludur.Bu futbolunda takımdaki öncüsü Serdar Özkan'dır.Yusuf rakip kaleye şut çeker göründü onun ismi şut değil Balon toptur.Emine Berden bile topa daha sert vurur.

Rüştü için her derbi sonrasında söylediğimi tekrarlıyorum.''ulen Rüştü bir maçı da sen kurtar bea'' ''Bir derbi de maçında da topu elinden kaçırma''Geçen sezonun kOpyası golü gene bu maçta hediye ettin hemde aynı takıma..

Nihat,Bobo,Nobre hepsini topla bir santrafor etmez.
Bu Asalak adamlar hem oyununuzun kalitesini düşürür hemde menajerler yoluyla sizi parasal yönden sömürür.Bobo'nun 90.dakikada soldan gelen ortaya kafa vuruşu beni çok güldürdü.Üfff dedim aynı bizim Nouma..

Beşiktaş'ın en iyi oyuncusu Ernst'i.Ernst özellikle ikinci yarı kötü gidişe baş kaldırdı.TEk başına rakip stoperlere pres denedi.Oyuna ikinci yarıda dahil olan Hamile Bobo ise utanmadan Ernst'i izledi.BOBo biraz koşşan götünün kılı dönerdi dimi..ben Bobo'nun Kadın olduğundan şüpheleniyorum.

II.yarı Rüştü hediyesi II.golden sonra moralman o kadar çok çöktük ki maça havlu attık.
Pas veremedik geri koşamadık hiçbir şey yapamadık.Mustafa Hoca çaresiz gözlerle kenardan maçı takip etti.III. golden sonra da kafasında Basın toplantısında söyleyeceklerini düşünmeye başladı.Sözün özü Mustafa Hoca Beşiktaş'ta uzatmaları oynuyor.

Beşiktaş adına yazılabilecek tek olumlu şey bulamıyorum.
Rakib Galatasaray klas farkıyla sahada istediği gibi top çevirdi,rahat rahat gollerini attı ve zorlanmadan 3 puanı kaptı.

Maçın II.yarısında Elano ve Caner'in oyuna girişi Beşiktaş'ın transfer döneminde ne kadar aptalca hareket ettiğinin kanıtıdır.

1 milyon defa yazdım tekrar yazıyorum.
Bizim klubten Tello,Serdar Özkan,Yusuf,Nihat,Nobre,Bobo,Üzülmez,Toraman,MustaFa Denizli ve En nihayetinde Demirören gitmediği sürece bizim takım futbol olarak bir gıdım ileri gidemez.

Hiç yorum yok: