27 Eylül 2009 Pazar

Eeeee Burası İstanbul

Oğul:Baba götüme bayrampaşa cezaevinin planını gösteren Tattoo yaptırdım

Baba:A benim Salak olum Sen Prison börek misin ?

Oğul:Ne Prison Böreği Baba,burası İstanbul,burda herşey serbest,Artı Havuzda Millet TatToolu götümü görünce bayılacak...
..................................................................................................................................

Oğul:Baba 8 Milyon Avroya Antep'ten,Berezilya Asıllı Capon topçu aldım.

Baba:Çok iyi transfer yapmışsın,şimdiye kadar yapmadığın kabahat..

Oğul:Eeeee burası İstanbul Moruk,Salaklığın alkışlandığı yer.
.................................................................................................................................

Oğul:Baba BAk Kız arkadaşımın iç çamaşırlarını giydim.

Baba:İBnemisin oĞlum sen.

Oğul:Ne İbnesi Baba! Bunlar şimdi MODa,Girlfriend Lingerie...Eeee burası İstanbul..
.....................................................................................................................................

Kız:
Baba Hamileyim sanırım.

Baba:Eeee ne var ki bunda,burası İStanbul.Oğlan olursa benim adımı koyarsın artık.

Kız:Ne doğurması Baba,tanıdığın Jinekolog var mı diye soracaktım.Eeee burası İstanbul..

................................................................................................................................

Reklam Hakkında;
Aptal bir Sloganla yapılabilecek her salaklığı İstanbul'da olursa mubahmış gibi göstermek,Kafatasında bir gram aklı olanları yanlış yönde etkilemek,Moda faşizmi doğrultusunda gençleri Maymunlaştırmak....

İğrenç bir reklam.
Bu reklama EmeK Veren herkese sevgilerimi yolluyorum.

Hiç yorum yok: