30 Eylül 2009 Çarşamba

BEKO Basketball Bundesliga


Haber şu şekilde;
'Basketball Bundesliga’, 2009/2010 sezonunun başlamasıyla birlikte ’BEKO Basketball Bundesliga’ (BEKO BBL) ismini alacak. Altı yıl boyunca geçerli olacak olan sponsorluk anlaşması, hem BEKO markasının hem de Almanya Basketbol Ligi’nin bilinirliğini artırmayı hedefliyor.

BEko,KAz gelecek yerden Tavuk esirgememiş.
Türk olarak sevindim.
İleri görüşlülük işte budur dedim.

CarLsberg nasıl ki Liverpool formasının bir klasiği ise,Beko'da BENİM İÇİN BEşiktaş formasının olmazsa olmazlarındandır.

Kalede Uzun esofmanlı Bako (iyi kaleci değildi ama severdim) önünde BEko,
MEtin FEyyaz Ali Rıza ŞEnol KAdir Gökhan'lı efsane Kadro İnönü'de poz verir gene önünde BEko,

İnşallah bir gün BEko beyinlerimizde gelenekselleşmiş yeri olan Kutsal Formamıza geri döner.

Eğreti uyduruk kıytırık Cola Turca Bıktım sizden.

Hiç yorum yok: