10 Mayıs 2009 Pazar

Bakkal Hesabı

Kalan Maçlar;
Beşiktaş;
Fenerbahçe (kupa maçı)
Ankaragücü
Galatasaray
Denizli

Sivas spor
Hacettepe
Gençlerbirliği
Galatasaray

Trabzonspor;
Bursaspor
Eskişehir
Fenerbahçe

Puan sıralaması:
Beşiktaş:62
Sivas spor:60
Trabzonspor:59

Üç takım kendi aralarında yaptıkları maçlarda birbirlerine üstünlük sağlayamadıklarından sıralamada ikili averajın önemi artık kalmadı.
Genel averajda ise Beşiktaş Sivasın 1 gol ,Trabzonsporun ise 8 gol önünde
Yukarıda Beşiktaşın kalan maçlarına Fenerbahçe maçını da ekledim.Bu maçta alınacak kötü bir sonuç takımı belki psikolojisini olumsuz etkileyebilir.

Beşiktaş'ın Ankaragücü maçı şampiyonluğumuzun kesinleştiği maç olacaktır.Nedenine gelince Sivassporun Belediyespor yenilgisinden sonra bir daha toparlanabileceğini sanmıyorum.Sivasspor bu ligin bana göre üçüncüsüdür.Asıl rakip gördüğüm Trabzonsporla da aramızda 3 puan fark ve 8 gollük bir avantaj var.Puan ve Gol averajındaki üstünlük bize kalan 3 maçta bir mağlubiyet lüksü tanır ki ben kalan 3 maçta mağlup olacağımızı düşünmüyorum.Hatta 2 beraberlik 1 galibiyet dahi bizi mutlu sona taşır.

Kalan maçlara bir kere daha baktığımızda ise en zorlu fikstürün Trabzonspora ait olduğunu göreceksiniz..
Vallaha haftalardır Beşiktaşın şampiyon olamayacağını söyleyen ben bugünden itibaren Beşiktaşı şampiyon ilan ediyorum..Ligin kalitesizliğine aldanıp gelecek sezon için düzgün adamlara alınmaz ise Şampiyonlar Liginde Liverpool faciasına benzer maçlar yaşayabiliriz.

Şampiyon belki 70 puanı bulamayacak sıralama ise şu şekilde olur;
1.Beşiktaş:69 2.Trabzon:65 3.Sivas spor:64

Hiç yorum yok: