8 Ocak 2010 Cuma

Almost Famous (2000)

Dün geceye Saw VI'yı izleyerek başladım.
Bu aptal filme yarım saat kadar şans tanıdım.
Sonrasında daha fazla dayanamayıp filmi değiştirdim.

2000 yılı yapımı Almost Famous izlemek dün gece nasip oldu.
Film 70'li yıllarda geçiyor.
Çocuk Muhabir William evden ayrılan ablasının kendisine bıraktığı Rock albümlerinden etkilenir.
Muhabirliği yaptığı sıradan bir Rock dergisi için StillWater adlı rock grubuyla röportaj yapabilmek amacıyla grupla birlikte turneye çıkar.Grubun içine girer grubla birlikte seyahat eden hayranlarla tanışır.Afişte gördüğünüz Penny Lane'de bu hayranlardan biridir.
Daha fazla anlatmıyorum.

Oyunculuklar iyi,müzikleri,karakterleri harika ötesi.
İnsanı ön plana çıkaran bir film.
Penny Lane,RUssell karakterlerine dikkat.

Zaza dayıyı sevmeyen,bu filmi izlemeyen ölsün.
Filme 10 üzerinden 9,5 veriyorum..

1 yorum:

Factotum dedi ki...

almost famous en sevdigim filmler kare asına girer. o zamanlarda yasamak isterdim acikcasi. bir de filmde canli soylenen "fewer dog" parcasina hastayim.