22 Eylül 2011 Perşembe

Ali Ece,SUS !


TRT 3'te Süper Şike Lig maç özetlerinin yayınlandığı program,Ali Ece'nin tuhaf tavırlarıyla iyiden iyiye çekilmez hale geldi.

Salı günü Feyyaz ve Oğuz Tongsir'in katıldığı programda,Ali Ece olur olmaz en çok konuşan adamdı.

Ali Ece,Feyyaz ve Oğuz Tongsir'in her sözünü ağzına tıktı.

Feyyaz şaşkınlıkla Ali Ece'yi izlerken,en sonunda Oğuz Tongsir Ali Ece'yi kibarca uyarmak zorunda kaldı.

Ama bu adamı durdurabilene aşk olsun !

Dün gecenin Ali Ece kurbanları Barış Erten ve Fitbol Ateşi programının garibim sunucusuydu.

Laf arasına anı anlatmalar,kayın valideyi muhabbetin bir yerine dahil etmeler tam bir Ali Ece şov :)

Sunucu kardeş maç özetlerine geçmek için Ali Ece'nin bıdı bıdı konuşmasından fırsat kolladı durdu.

Sunucu baktı Ali Ece susmayacak,Ali Ece konuşurken maçın özet görüntülerini anons ediverdi.

Maçın özet görüntülerine geçilirken Ali Ece tuhaf mimikler ve ses tonuyla halen konuşmaktaydı :)

Ali Ece,dinlemek diye bir kavramdan maalesef bihaber.

Sözleri dinlenir nitelikte olsa içim yanmaz.

Ben kendisinden bir Beşiktaşlı olarak utandım.

Biri bu adamı durdursun.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ya feyyaz la oguz bizim bilmediğimiz ne soyluyoki onları dinlicem.arkadas sen böyle adamların hastasıysan her kanalda üç saat program yapan diğer adamları izle.ayrıca bir programla her şeyi değerlendirme. anladığım kadarıyla onu fazla tanımıyorsun.sky tv deki total futbolu hiç izledinmi.salı akşamlarıydı ve boktan bir haftadan sonra terapi gibi gelirdi insana oyle hayattan zevk alan adamı paranla alıyosun sonra 3 ... nın arasına koyuyosun.sonra boyla oluyo.ayrıca ali ece yi samimiyeti yüzünden şu şekilde yargılaman yokmu"Laf arasına anı anlatmalar,kayın valideyi muhabbetin bir yerine dahil etmeler tam bir Ali Ece şov :)"
sana tek söyleyebi leceğim şey ... neyse...

JANiTSCHAR dedi ki...

Adsız ortamda senin gibi okuduğunu anlamadan yorum yapan çok adam var.

Oğuz ve Feyyaz'ın yorumlarının hastası değilim.

Ali Ece'nin hal ve hareketlerinden rahatsızlığımı dile getiriyorum.

Maç sonu görüntüleri beklerken Ali Ece'yle zorunlu olarak muhattab oluyorum.

Maç görüntülerini kaydettikten sonra da O programdan kopuyorum.

Bazen Bloğa yazı yazarken tv arkada açık kalıyor.

Benim izlediğim tek fitbol programı TV NET'te ki futbol masasıdır.

Diğer fitbol programlarını izlemem.

Fitbol yorumcularından takip ettiğim yazar yoktur.

Blog yazarları beni her yönden doyuruyor.

Dinlemesini bilmeyen,İnsanların lafını ağzına tıkan Ali Ece isterse fitbol profesörü olsun umrumda değil.

Ekranlardan Ali Ece'yi tanıyan ben Ali Ece'nin ne yazısını okurum ne de Ali Ece'nin yorumlarını dinlerim.

Beşiktaş'lı önce hal ve tavırlarında edepli olmalı.

Vedat Kaptan yıllar önce bir spor programında program başladıktan 20 dakika sonra bile fenerli cimbomlu yazarların kendi aralarında ki laf dalaşına karışmayarak susmuştu.


Sunucu Vedat Kaptan'a neden sustuğunu sorduğunda..

Rahmetli,ben bana söz verilmeden konuşmam demişti.

Ben bunu savunuyorum,anladın mı?