28 Ocak 2011 Cuma

İnönü Stadı Yıkılıyor ! (2)

Bu blogta ''İnönü Stadı Yıkılıyor'' başlıklı ikinci yazı :)
İlk yazımı 15 Ekim 2010 tarihinde Bizim başkan ''İnönü Stadı için tüm izinler alındı'' dediği gün haber 1903'ün başkanımızın sözlerini doğruladığı haber üzerine yazmıştım.
Sonra Sevgili Başkan NTVspor'da Güntekin Onay'ın sunduğu % 100 fitbola katılmış,izinlerin tümünün alınmadığını projenin Anıtlar Yüksek Kurulu'na sevk edildiğini buradan çıkacak iznin beklendiğini söylemişti.

Bu gelişmelerden üç ay geçtikten sonra yani bundan iki gün önce ''Beşiktaş için tarihi gün,Anıtlar Yüksek Kurulu Yeni İnönü Stadının izin durumunu bugün görüşecek'' haberini pek güvenilir Fotomaç gazetesinde okudum.Ardından akşam üzerine doğru Milliyet,Hürriyet,Habertürk,Tv 8,Haber 1903,RadyoziporT yani basının Alayı,Anıtlar Yüksek Kurulun'dan Stad izni çıktı diye haber yaptılar.

Bende Önceki yalan Stad haberlerine Sazanlama atlayışlarımdan ders aldığımdan,bu haberlerin çıktığı gün Blogta bu konuyla alakalı hiçbir Şey yazmayıp beklemeyi tercih ettim.

Bu arada Stad haberi üzerine konuşanlar genellikle bu konuyla yakından uzaktan ilgisi olmayan Divan Kurulu üyesi Abilerimiz Oldu.

VE aradan Koskoca 2 Gün geçmesine rağmen Ne yönetimden ne de Ulu Anıtlar Yüskek Kurulundan Resmi bir açıklama halen çıkmadı.

Buradan yetkililere sesleniyorum;
Ne oldu ZTAD Projemiz,
ULENNN GENE Mİ KANDIRILDIK Yoksam ! Bu kaçıncı yav.

Eğer Yerseniz,Haftaya'da ben de yapacam bir Stad haberi ''çökün trafik polisi var'',''kalkın şaka yaptım'' Atla Gel Şaban Hesabı.Eğlenip kafa bulacam sizinle.

Hiç yorum yok: