9 Ağustos 2010 Pazartesi

Siyah Forma 10-11

Yukarıda Siyah formanın sırt kısmını gösteren foto, Altta çubuklu formanın sırt kısmı gösteren foto....
Ben iki forma arasında bir fark göremiyorum,ya Siz ?

Çubuklu formadan çok da farkLı olamayan siyah Forma için günler öncesinden resmi siteden geri saymanın amacı neydi ? ben çözemedim..

Forma Dizaynı deyip geçmeyin..
Bu yönetimin fitbol takımı dışında ki konular da ne kadar ciddi ve özenli olduğunun bir göstergesidir.

Ya kardeşim,
Dört tane forma çıkaracaksınız..

Yıllardır bir türlü piyasaya süremediğiniz Ön tarafı,sırt tarafı,kol tarafı Çubuklu olan forma,
Bir tane her tarafı bembeyaz olan klasik forma,
Bir tane bayrak Kırmızısı forma,
Bir tane de her sene değişen Nostalji forması...Yapacağınız bu kadar,dört tane forma.

Keşke Hakan Aksoy sezonun hemen bitiminde istifa etseydi..
Bu kadar taraftarının isteklerine kulaklarına tıkayan,sonra forma satışlarının düşüklüğünden şikayet eden dünyada başka başka bir klup var mı bilmiyorum.

İki hafta önce de Kartal yuvasına gittim,eleştirmekten bıktığımdan O konuya ise girmiyorum.

Hiç yorum yok: