25 Mart 2010 Perşembe

İzlerken Yarı da Bıraktığım İki Film

Thirst (Kan Arzusu) 2009 Güney Kore Yapımı,
Konusu
Güney Koreli hıristiyan rahip Sang Hyeon,Emmanuel Virüsünün yol açtığı,tedavisi olmayan bir hastalık için Denek olmayı kabul eder.Virüs kahramanımızın vücuduna enjenkte edilir.Rahip hastalığa yakalanan diğer hastalarla birlikte karantina altında yaşamaya başlar.Beş yüz hastanın içinde iyileşme belirtileri gösteren tek kişi olan rahip halkın gözünde Aziz mertebesine yükselerek hastaneden taburcu olur.Eski yaşamına dönmesinden kısa bir süre sonra hastalığın belirtilerini tekrar göstermeye başlar.Hastalığın vücutta yarattığı en büyük tahribat kansızlıktır.Rahibimizde bu kansızlığını gayrimeşru yollardan gidermeye çalışır kısacası bir Vampire dönüşür.Bu arada rahip evli bir kadına aşık olur.Sonrası,

O kadar sıkıldım ki sonrasını izlemeye takatim yetmedi.

Precious 2010 Amerikan yapımı,
İki Oscarlı bu yapımın konusu,
Aşırı kilolu Precious (Türkçesi Değerli) içine kapanık bir kızdır.
Annesinin erkek arkadaşının tecavüzü sonucu hamile kalan Precious okuldan atılma tehlikesiyle karşı karşıya kalır.Konu okul yönetimine taşındığında okulun müdüresi Precious'u özel durumundan dolayı daha farklı bir okula göndermeyi ister.Bu yeni okulda Precious öncelikle okumayı öğrenecektir.Üfffffffff bu nedir yav

İzlerken sıkıntının zirvesine ulaştım ve filmi kapattım..

1 yorum:

SİYAH ULAN! dedi ki...

precious filminde ben de aynı akıbete uğradım, yarım saat dayanabildim sadece