14 Mart 2009 Cumartesi

Unutulmaz Film Replikleri

Doğru ya da yanlış diye birşey yok, sadece popüler fikirler var...
Jeffrey Goines "Twelve Monkeys - 12 Maymun"

Bizim neslimiz Büyük Depresyon'u ya da Büyük Savaş'ı yaşamadı. Bizim savaşımız ruhsal bir savaş. Bizim depresyonumuz kendi hayatlarımız...
Tyler Durden "Fight Club - Dövüs Klubü"


Şeytanla dans edersen şeytan değismez; seni
değistirir...
Max California "8 mm."

Ölüler tek bir şeyi bilirler: Hayatta olmak daha iyidir."
Er Joker "Full Metal Jacket"

Hayatta yaptıklarımız, sonsuzlukta yankılanır...
Maximus "Gladiator - Gladyatör"

Konu duygular oldugunda, büyük kahramanlar bile
aptalca davranabilirler...
Sir Te "Crouching Tiger Hidden Dragon - Kaplan ve Ejderha"

Biriyle tanıştığınızda ilk farklılıklarınızı önce görürsünüz ama zaman geçtikçe benzerlikleri farketmeye baslarsiniz. Sanırım tüm dostluklar böyle başlar.
Brian Kessler "Kalifornia"

Biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema
tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak
büyüdük, ama olmayacağız. Şimdi bunu anlamaya
başlıyoruz...
Tyler Durden "Fight Club - Dövüş Kulübü"

"Öldürmek, sigara içmeye benzemez. Onu bırakamazsın."
Catherine Tramell "Basic Instinct -Temel içgüdü"

Karım beni içki içtiğim için mi terketti yoksa karim beni terkettiği için mi içmeye basladım
hatırlamıyorum..."
Ben Sanderson "Leaving Las Vegas -
Elveda Las Vegas"

"Zaman en iyi yazardır. Her zaman mükemmel sonu
yazar."
Calvero "Limelight"

Gözlerinizi kapattığınız zaman dünya yok olmuyor öyle degil mi?
Leonard Shelby "Memento - Akıl Defteri"

Bu açiklanamaz, ama hissedersin. Hayatın boyunca
dünyayla ilgili bazi şeylerin yanlış olduğunu
hissetmişsindir. Ne olduğunu bilmezsin, ama o ordadır; beynine saplanmis bir kıymık parçası gibi... Seni deli eder...
Morpheus "The Matrix"

Keaton bir keresinde "Tanrı'ya inanmam ama ondan
korkarım" demişti. Ben Tanrı'ya inaniyorum ve beni
korkutan tek sey Kayser Soze...
Verbal Kint "The Usual Suspects - Olagan Süpheliler"

Kibir, benim en gözde günahımdır.
John Milton "Şeytanın Avukatı"

Eğer yanıtlarım seni korkutuyorsa, o zaman korkutucu sorular sormaktan vazgeçmelisin...
Jules Winnfield "Pulp Fiction - Ucuz Roman"

Tüm umudunuzu kaybetmek özgürlüktür...
Anlatıcı "Fight Club - Dövüs Klubü"



Hiç yorum yok: