22 Mart 2009 Pazar

Sivas Maçının ardından















Gelmeyen galibiyet gelmeyen liderliğin ardından uğradığım hayal kırıklığını dün ardımda bırakarak bugün Sivas maçını tekrar sakin kafayla düşündüm..
Gökhan Zan'sız ve Serdar Özkan'sız hayat ne güzel
Değersiz 1 puan aldık 3+3+2+3=11 puan kaybettik.(fener,trabzon,cincon mağlubiyetlerinden 9 puan ve bizim kaybettiğimiz 2 puan)
Sivasspor bizim takıma nazaran daha iyi alan daralttı.Takım savunmasını disiplinle ve sabırla yaparak bize boş alan bırakmadılar.
Delgado ve Bobo Beşiktaş'ın oyuncusu değiller.
Murat Erdoğan cinconda 1 sene oynamış ve çirkeflik virüsünü kapmış olarak sivasspor da karşımıza çıktı.Görüntü kirliliği Murat Erdoğan.
Taraftarların forumlarda Sivok,Toraman-Ernst,Cisse-nobre,Bobo omurgası üzerinde hemfikir olmaları güzel..Umarım,Mesaj Denizli tarafından alınmıştır.
Mehmet Yıldız'ın fizik gücü karşısında hayretler içerisinde kaldım.Adam her türlü Şarja rağmen hiç bozulmadı.
Sivas-Fener maçından önce Billica alınmalı demiştim şimdi tekrar diyorum Billica alınmalı..Bizim takımda Billica kalitesinde topu oyuna sokan stoper maalesef yok.
Tv kanallarında Beşiktaş'ın oyun sistemi hakkında 4-3-3 diyenler var ben mi yanlış görüyorum acaba ...Denizli geldiğinden beri oyun sistemimiz hep aynı 4-1-3-2 yalnız dün ikinci yarının sonlarına doğru Sivok geriye gelerek defansı 3'ledi buna mukabil 5'li ortasaha ile Sivaspor kalesine son dakikalarda yüklendik ama gol atmayı başaramadık.
10 numara takıntısı olmayan takım halen daha lider.
Alenzinho,Yusuf,Yattara,Delgado,Alex,Lincoln bu oyuncuların çağdaş futboldaki yerleri tartışılmalıdır.
Sivasspor'un attığı golde sadece defans değil tüm takım uyumuştur.Son anda Üzülmez kademye girmeye çalışsa da golü engelleyememiştir.Rüştü kardeşim 1 topda sen çıkar...
Hakem hatalarının azaldığı bu günlerde hakem Abitoğlu çok çok iyi maç yönetti.
Sivasspor şampiyon olursa hiç şaşırmayın.
Sivasspor'un şampiyonluk yarışından kopacağını düşünenlere sesleniyorum havalar ısınmadan Sivasspor şampiyonluk yarışından kopmaz.
Milli maç ve seçim arası en çok Cincona ve Sivasspora yarar.Bu aradan en çok zarar gören takım Beşiktaş'tır.Fener için zaten farketmez.
Son söz Beşiktaş bu kadro ve oyun sistemiyle derbileri zor kazanır.

Hiç yorum yok: