21 Mart 2009 Cumartesi

Bursa-Fener maçı esnasında aklımdan geçenler




















1.Aziz Yıldırım,Yıldırım Demirören,Adnan Polat v.b tarzı yönetim modeli ve başkanlık sistemi Türkiye'de miadını doldurmuştur.
2.Ben hakem olsam futbolcudan ziyade bir pandomim sanatçısına benzeyen Lugano'yu daha maç başlamadan soyunma odası koridorlarında kırmızı kartla oyun dışında bırakırdım.
3.Emre Belezoğlu yaptığı hareketler ile Züper ligin olmayan marka değerini iyiden iyiye düşürüyor.Ben bu adamı tvden izlemeye tahammül edemiyorum.
Bu adam bu hareketleri NBA'de veya Premier ligde yapsa en az 5 maç ceza alır.
4.Türkiye liglerinde top koşturan futbolcular arasında 1-2 futbolcu dışında yetenek bakımdan farklılık gösteren futbolcu sayısı çok az.
5.Ertuğrul Sağlam'ın kötü teknik direktör bugün buna iyiden iyiye inandım ve iyiki Beşiktaş'tan ayrılmış dedim.
Düşüncem odur ki Ertuğrul Sağlam hiçbir zaman iyi bir teknik direktör olamayacak,kanıt mı Bursa'da oynayan KOreli arkadaş..Koreli dostum anlıyorum ekmek parası da sen bizim ligte ne arıyorsun ?
6.Aragones Dede,Josico bugün kadroda olmadığı için bu sefer Gürhan'ı oyuna aldı.Yaw bir tane basın mensubu arkadaş sorsun Aga Amacın NEdir ?
7.Bursa seyircisi maç boyunca uyudu.Adamların Garezi sadece bize sanırım.
8.Hakem iyi maç yönetti.
Penaltı dediği pozisyonu her hakem veremez.
9.Biz yarın Sivassporu rahat yener rakiplerin kafalarına Beşiktaş Şampiyonluğa doğru koşuyor fikrini sokarız.

Hiç yorum yok: