5 Şubat 2012 Pazar

Fenerbahçe:2 - Beşiktaş:0


Maç öncesi düşüncelerimizin saha içinde gerçekleştiği göre göre,çaresizlik kaynaklı kahır gülüşleriyle,maçı izledim.

Beşiktaş'ın on bir'i belli olduğunda Twitter yorumum :''Beşiktaş maçta ilk golü yerse,bu kadroyla yerleşik Fener defansına karşı gol bulması zordur'' olmuştu.

Aynen  gerçekleşti :( Tevekkeli dün gece rüyamda Koyun hayvanını görmemden belliydi.

Gol için ıkındığımız anlarda neredeyse kıçımızda basur çiçeği açacaktı.

Maç öncesi yazımızda Simao'yla kullanılacak yan duran toplardan gol çıkmayacağını söylemiştik

Maçta tüm duran topları inadına Simao kullandı iyi mi?

Böylelikle Simao'yla tüm duran toplar ki bunlara On tane kornerde dahildir,hepsi mundar edildi.

Maç öncesi yazımızda Ernst rakip kaleye yakın oynamalı Necip Ön Libero'da görev almalı diye kanaat belirtmiştik.

CarvalhaL bunu Toraman'ı Ön Liberoya çekerek Ernst'i öne iterek denedi.

Sonuç en net gol pozisyonlarımız Panzer Alaman Ernst'le geldi.

''Almeida'nın yokluğunda ben Holosko'yu tercih ederdim'' diye yazdım ah Hoca keşke bize uymasaymış.

O Holosko,yediğimiz golden önce harcadığı pozisyonlarla takımın kaderini çizdi.

Bu tahminleri yapmak içinde orta düzey zekaya sahip olmak yeterlidir.Benim zekam ortanın birazcık altında olup,IQ'üm 69'dur.

CarvalhaL eldeki kısıtlı malzemeden iyi yemek çıkartacak taktisyen bir aşçı değil.

Toraman'ın Ön Libero'da kullanılmasını biraz anlayabilsekte sol bekte Ersan tercihini anlamak mümkün değildi.

Ersan,Toraman,Egemen,Sivok sahadayken kornerden gol yedik.

Ne kadar çok izbandut stoper o kadar az rakibe pozisyon kuralının işlemediğini Stoke City maçında Pektemek'in korner golü filminde görmüştük.

''Fitbol öngörüdür'' her şey olup bittikten sonra yorum yapanlar ancak işin hikayesini anlatırlar.

Fink bu gece sahada olmalıydı.

Buraya kadar yazdığım satırları Ego'mu tatmin etmek amacıyla yazmıştım :) Okuyanlar sağ olsun...

Beşiktaş son üç maçında aldığı üç mağlubiyetle liderin dokuz puan gerisine düşmesine karşın bu tablo artık kimselerin umurunda değil..

Aklı başında Beşiktaşlıların hedefindeki tek isim işin cılkını çıkaran Demirören'dir..

Ben size ilerleyen günlerde ne olacağını da söyleyeyim.

Hiç bir şey olmayacak :) Bu camia Demirören'i yakın zamandaki mali kogrede ibra edip adi bir camia olduğunu bir kez daha ortaya koyacaktır.

Umudumuz Çarşı :)
Hodbin Fenerbahçeliler !

Oğlum galibiyet sizin neyinize len ? Zaten En fazla iki ay sonra Bank Asya'dasınız...
Fernandes,Q7,Almeida,İsmail,Hilbert gibi as adamlarından yoksun yarım Beşiktaş karşısında bile kendi sahanızda götüm götüm korku fitboluyla döküldünüz.
Oğlum siz bu kadarsınız.
Ruhsuzluk sizin ebedi sıfatınız olmuş.
Sizin her maç hakem ayarına,şikeye ihtiyacınız var.
Koşun gidin,yıkın cezaevinin duvarlarını kurtarın başkanınızı....Yoksa sizden bir bok olmayacak.
Bir iki maç sonra Sow gol atamıyor diye ağlamaya başlarsınız.

Hayatımda yazdığım en iyi maç yazısıydı,hepinizi öperim esen kalın !


Hiç yorum yok: