22 Ağustos 2011 Pazartesi

The Rise Of Planet Of The Apes (2011)

2011 ABD yapımı,bilim kurgu,aksiyon türü film...

İlki 1968 yılında çekilen,1970'lerde ard arda yeni hikayeleri beyaz perdeye aktarılan Maymunlar Cehennemi filmleri içinde Maymunlar Cehennemi Başlangıç,kötülüğüyle bence en başta yer alır.

Senaryo'nun tek düzeliği,senaryo içindeki mantık hataları...Bol bol maymun efektleri serpilleştirilmesine rağmen filmin görsel açıdan zayıflığı,iki saatlik filmi izleyene tahammülü zor bir hale getiriyor.

Filmde akılda kalan tek aksiyon sahnesi de filmin fragmanında kullanılmış..(helikopterli Sahne :) )

Bu filmi izleyeceğinize Maymunlarla alakalı bir belgesel izleyin daha iyi....
Filmi çok merak edenler bu filmi sakın sinemada izlemek gibi bir hataya düşmesinler.

Ceaser adlı bebek bir maymunun ergenliğe geçmesiyle içine düştüğü kimlik bunalımını Maymunlar Cehennemi filmi diye millete yutturmaya çalışmışlar...Yok artık Alf !

Maymunlar Cehennemi denildiğinde benim aklıma gelen tek yer Kadıköy'dür.

Filme benden 10 üzerinden 0,2....

Çok beğendim,çok beğendim...bende sinemaya gidip bu filme 10 TL versem orada burada çok beğendim der dururdum tabii.

Bu kötü filmin notu sinema sitelerinde neden şişik ? Eee savunma mekanizması..Kazıklandıklarını itiraf edemeyenlerin filmi beğendim rolünü oynamaları.

Hiç yorum yok: