10 Ekim 2010 Pazar

The Girl Who Played with Fire (2010)

Stieg Larsson'ın Millenium serisinin İlk kitabı Ejderha Dövmeli Kız'ı okumuş ve kitap hakkındaki düşüncelerimi bu blog'ta yazmıştım.
Senaryosunu bu kitapdan alan aynı adlı Ejderha Dövmeli Kız filmini kitabı okuduktan bir hafta sonra izledim ancak filmi pek tutmadığımdan Blog'a yazma gereğini duymamıştım.

Bu gece ise Millenium Serisinin ikinci kitabı olan Ateşle Oynayan Kız'ı okumadaN direkt sinemaya uyarlanmış filmini izledim.

İlk kitabı yada filmi izleyenler baş kahraman Lisbeth Salander'I iyi tanırlar.
Serinin ikinci filminde Lisbeth Salander'In hayatına ait gizemler anlatılmış.
129 dakikalık filmi izlerken son 15 dakikası hariç çok sıkıldığımı itiraf etmeliyim.
Film kötü ve soğuktu.
Ateşle Oynayan Kızı benim gibi serinin ilk kitabı okuyanlar veya serinin ilk filmini izleyenler merakla izleyecektir.

Filme 10 üzerinden 5 veriyorum.

Kitabın yazarı rahmetli Stieg Larsson bir kez daha sevgiyle anıyorum.

Hiç yorum yok: