2 Nisan 2012 Pazartesi

Texas Killing Fields (2012)

Teksas Ölüm Tarlası 2011 ABD yapımı,gerçek bir hikayeden beyaz perdeye aktarılmış,Gerilim-Polisiye türü film.
Yönetmen gerçek polisiye hayatı izleyene olduğu gibi yansıtmak isterken filmi sıkıcı hale getirmiş.Birbirinden kopuk replikler,tripler,sahneler filmde bol bol mevcut..
Araya serpiştirilmiş aile dramı üfff...
Ben seri katil var diye izlemiştim,bir seri katiller var filmde aklınız çıkacak :)
Ölüm tarlası muhabbetinin esprisi de tarlada Baz istasyonu yok :) Telefon çekmiyor,tarla dedikleri ıssız bir yer,adam kesseler kimsenin haberi olmayacak denen metruk bir arazi...
Canınız çektiyse izleyin.
Filme benden 10 üzerinden 5...

3 yorum:

Namso dedi ki...

Filmin ismini gorunce ahanda fircayi yediniz oglum dedim kesin sizi bicmistir Ugur abiniz dedimki yanilmisim biraz
Bana gore 5/10 vererek fazlasindan bir not vermisin..
Hunter Game muthis giris yapmis diye merak edip girdim sonunu cok zor getirdim aman sende oyle bir hataya dusme :)

JANiTSCHAR dedi ki...

Texsas Field deyince,aklıma elektrik destereli,baltalı,ekmek bıçaklı,Jason gibi seri katilleri bol ve manyak,kanlı canlı bir film geliyordu..

Beklentim o şekildeydi.

Acaip hayal kırıklığına uğradım :)

Bu aralar,izlediğim filmlerin hepsi kötü çıkıyor.

Hunter mı,Hunger mı ?

Namso dedi ki...

Hunger mis.. av filmi olunca aklim huntere gitmis :)

Dedigin gibi su siralar Filmler kotu bir hayal kirikligida John Carterde yasadim cok kotu idi

Target: kesinlikle izle cok eylenceli 9/10
Millenium: hicte fena degildi 8/10
Safe House: Denzel Washington..8/10

En superi Veli Potter !! haftaya sinemalardan kalkacakmis :))))