14 Kasım 2011 Pazartesi

Üşüyorum Guti Reyis,üşüyorum !

16 ayda allem ettik kallem ettik Guti'yi gönderdik..

Guti yalnızdı.

İğrenç bir magazin programının,alçak kumpasında Guti'nin İstanbul'da ki hali açık seçik anlaşılıyordu.

Hatırlarsanız,
Bir gece Guti çevresinde kameralar sarılı olduğu halde yalnız başına sokakta yürüyordu.Guti'nin arkasında yürüyen hergele bir magazinci de Guti'yi hem sözle hem de arada arkadan iterek taciz ediyordu.

Bu olayın ardından ne klüp harekete geçti ne de taraftar.

Guti yalnızdı.

Bu adam İstanbuL gecelerinde sarhoş haldeyken bir kaç kez kameralara yakalandı.

Yönetimden bir Allah'ın kulu da Guti'nin yanına bir yardımcı,iri kıyım bir koruma,İstanbul'u bilen bir yaşam koçu vermeyi akıl edemedi.

Guti anlaşılamadı.

CarvalhaL Guti'yi kazanmaya uğraşmadı,hoş CarvalhaL'ın Guti'yi kazanacak karizması ve fitbol bilgisinin olduğuna da inanmıyorum.

CarvalhaL'ın çağ dışı,saplantılı 4-3-3'ü Guti hikayesinin acı sonuna katkı sağlayıcı nitelikteydi.

Ernst,Necip,Aurelio,Veli gibi fitbolu fizik güce dayalı oynayan fitbolcular CarvalhaL'ın saçma 4-3-3'ün de ezilirken,Guti'den bu sistemde başarılı olmasını beklemek saflıktı.

Yere göğe sığdırılamayan Alex'i CarvalhaL'ın sisteminde orta saha da oynatın,Alex rezil olur.

Zamanında Aragones denemişti.

Şayet Tayfur Hoca mapus damına düşmemiş olsaydı ve takıma geçen sene oynattığı,bize de en uygun olan 4-2-3-1 sisteminde,Guti'yi tek Santrafor arkasında oynatsaydı,Guti bugün Türkiye'de kraldı.

Guti gitmeli diyenleri,yarın aktardan halis Acem kınası almaya davet ediyorum.

Basının gazına gelip Q7 gitmeli diyenleri,Schuster ve Q7'den önce Mustafa Denizli'nin rakip kaleye gidemeyen Beşiktaş'ını izlemelerini öneriyorum.

Mustafa Denizli Dönemi'n de Beşiktaş koskoca doksan dakikada ayağa iki pas yapamazdı, rakip kaleye ıkına sıkına giderdi.

Sağ açıkta ters ayaklı Tello oynardı,Tabata oynardı,Holosko oynardı.

O günler ne çabuk unutuldu.

Hatırlama ile alakalı problemi olanlar bu bloğun mottosunu tekrar tekrar okusunlar.

Motto blog sayfasının en altında Aliya İzzetbegoviç'in sözüdür.

3 yorum:

Namso dedi ki...

Sozlesme fesh edildi denene kadar inanmiyordum Guti Haz gidecegine..
Sadece her zaman oldugu gibi basinin yalani diyip geciyordum :(
Sira Quaresma'da !
Inanki her mac oncesi istiklal marsi okunurken kameralar futbolculari tek tek gecerken hic durmadan kedime sunu diyorum" yaw saka maka vallahide billahide bunlar bizim formamizi giyior..!" simdi biri eksildi sira digerlerinde
Bunu daha ne kadar kendime diyebilecegim allah bilir

Ugur abi benim anlamadigim bir sey var sozum ona Carvalhallos bu takimin statu geregi yardimci
Illaki Gutiyi gonderirken onunda gorusunu almislardir "Guti gitsin mi kalsin mi Carvalhallos"
Peki neden Tayfur Havutcu ordan bir mesaj atmaz asla gonderilmeyecek benim ona ihtiyacim var deyip, yoksa yolladida tin'mi dediler? yada onun gorusunu neden almazlar yoksa oda mi tin ?
Yoksa ihtimal bile vermek istemiyorumda..yoksa biz gercekten sik.. mi yaptik Demir Kafa bunlari biliyormu onlar orda cikamayacaklarmi ??

Bizim taraftar durmadan basina sayar yok parali basin yok boyali basin ama bizler kendimizi ne oldugumuzu saniyoruz ki ?
Bizim gibi taraftara boyle baskan yakisir harbiden oyle !
Murat Aksu oyle bi ekip kurdu ki millet agzi acik bakti ama oylamaya bi baktik sokkk !! 13 sandik !!

Cok agir olcak cok gunah ama gercekten ben bu Adamin artik olmesini istiyorum vallahide billahide zerre kadar icim ciz etmez ayip mayip gunah munah artik yediremiyorum kendime ölsun be !

Son olarak TTarenada yasananlar resmen utandim boyle bir taraftara sahip oldugumuz icin..

Tumer metin seni kimse sevmez ama sen adam ciktin !

Abuk subuk yazdik kusura bakama cok doluyum..
Hayirli aksamlarin olsun

JANiTSCHAR dedi ki...

Sevgili Osman,

Bizim başkan kafasına bir şeyi taktı mı sonuçlarını hiç düşünmeden yapar.

8 milyon Avro'ya Del Bosque'nin gönderilmesi..

Mehmet Topuz'un Fener'e kaptırılmasından sonra Nihat ve Tabata'nın fahiş fiyata alınması..

gibi

Başkan'ın,Tayfur Hoca'ya ya da yönetimde ki arkadaşlarına Guti konusunu danıştığını düşünmüyorum.

Guti bu sezon CarvalhaL'la senkron tutturamadı,gitmesi lazımdı gitti.

Başkan böyle düşünüyor.

Yani başkan spordan çakmayan düz düşünen Türk spor basını gibi düşünüyor :)

BU Guti'nin derdi nedir hangi sistemde başarılı olur gibi bir sevdaya sahip akil bir menajer Klüpte görev yapmadığından,

VE en çok parayı Başkan verdiğine göre Başkan ne yapsa haklıdır :)

UEFA kriterleri 2012 yılında yürürlüğe girince büyük ihtimal Beşiktaş'a transfer yasağı gelir bizde yırtarız.

Az kaldı biraz daha sabır.

CEM AKYUREK dedi ki...

Anti Beşiktaş basın alçakça saldırılarını sürdürdüğü sürece bu yanlışlıklar yapılmaya devam edecek. Guti futbolu Beşiktaş'da bırakmalıydı. Kına yaksınlar şimdi alçaklar.