19 Temmuz 2010 Pazartesi

Marsilya'dan Guti'ye Red

İspanyol As gazetesinin haberine göre;

Geçtiğimiz hafta Real Madrid sözleşmeli oyuncusu Guti'yi,Fransa Şampiyonu Marsilya'ya olarak teklif etti ancak Marsilya klubü bu teklifi geri geri çevirdi.

Marsilya Sportif Direktörü'nün ; ''Ne sportif ne maddi açıdan Guti bize yararlı olacak bir topçu değil'' açıklaması Le10Sport.com sitesinde yer aldı.

Bu gelişmelerden sonra Guti kendisine en cazip teklifi sunan Shuster'li Beşiktaş'a bir adım daha yaklaştı.

Benim Yorumum;
Uyanık Real Madrid sözleşmesi devam eden ancak kadrosunda düşünmediği Guti'den acaba 1-2 kuruş para kazanırmıyızın yollarını aramaya devam ediyor.

Beşiktaş'nın Guti ile anlaşması ve bunu tüm Dünyaya duyurması işi bozan ana etken.

Siz Sözleşmesi devam eden bir topçuyla anlaşırsanız doğal olarak Klubü devreye girip sizden bonservis ister.

Guti'nin Beşiktaş'a transfer 15 günden önce sonuçlanmaz ve Son karar gene Real Madrid'e ait.


1 yorum:

JANiTSCHAR dedi ki...

http://www.maraton.com.tr/haberler/109351/guti-marsilyaya-mi-gidecek.html

ben postu 10:50'de yayınladım Maraton 11:16'da haberi geçti.

Aynen kopyalayıp yapıştırmışsınız demiyorum onu Ancak Allah bilir.